گروه وکلای پارسای

مشاوره حقوقی با وکلای پایه یک دادگستری وکیل خانواده برای طلاق توافقی

گروه وکلای پارسای

مشاوره حقوقی با وکلای پایه یک دادگستری وکیل خانواده برای طلاق توافقی

جمعی از وکلای پایه یک دادگستری خانم و آقا با بیش از 10 سال سابقه وکالت حرفه ای با تخصص های گوناگون گرد هم آمده اند و آماده ی ارایه خدمات تخصصی اعم از مشاوره حقوقی و قبول وکالت در کلیه امور حقوقی، کیفری، خانوادگی و قراردادها می باشند.
ساعت کار دفتر شنبه تا چهارشنبه 10 صبح الی 7 عصر می باشد.
مشاوره تلفنی - برای هر نفر یک سوال - رایگان است اما برای وکالت یا مشاوره حضوری با تلفن های دفتر تماس حاصل کنید تا با توجه به فوریت های حقوقی، نزدیکترین وقت مشاوره برای شما تعیین گردد.
تهران - میدان صادقیه - بلوار آیت اله کاشانی - نرسیده به مهران -پلاک 91 - ساختمان مهر - طبقه چهارم - واحد 13
44963487 - 44033677

طبقه بندی موضوعی
۰۲
اسفند ۹۵

طلاق توافقی تا قبل از تصویب قانون حمایت خانواده در سال 1391، هیچ گاه در قانون نیامده بود ولی در رویه دادگاه ها همچون حال حاضر، از پرونده های شایع دادگستری بوده است و طلاقی است که زن و شوهر برای جدایی تفاهم و توافق دارند و در مورد مهریه، حضانت، نفقه و ... اختلافی بین ایشان نیست.

طلاق توافقی که امروزه در دادگاه های خانواده انجام می شود تفاوت زیادی با گذشته پیدا نکرده است فقط از سال 1391 تا کنون قانون گذار مشاوره را برای طلاق توافقی اجباری کرده است بنابراین آنچه بعضی سایت ها یا روزنامه های روز در خصوص قانون جدید طلاق توافقی یا قانون جدید طلاق و مهریه می نویسند مبنای درستی ندارد ولی این را می توان گفت که با توجه به ازدیاد طلاق در کشور، دستگاه قضایی در صدد طولانی کردن مراحل طلاق توافقی است و جای تاسف دارد که هر شعبه دادگاه رویه مخصوص به خود را در رسیدگی به پرونده های طلاق توافقی دارد و روش هر شعبه کاملا سلیقه ای است.

این اختلاف نظر قضات در پرونده های که زن وکالت در طلاق از شوهر دارد دو چندان است جالب است که بعضی از شعب خانواده در تهران اگر زوجه وکالت در طلاق (حق طلاق) از شوهرش داشته باشد و مقداری از مهریه را هم با توجه وکالت در طلاق بخواهد، رای طلاق توافقی صادر نمی کنند! بعضی از شعب اظهار می دارند که زوج (شوهر) برای جلسه مشاوره می بایستی حضور پیدا کند در حالی که به همسرش وکالت در گرفتن وکیل داده است! ...

اما برگردیم به موضوع اصلی، از سال 1391 تا کنون قانون جدیدی در خصوص طلاق توافقی و یا هر طلاق دیگری به تصویب نرسیده است.

در حال حاضر طلاق توافقی توسط وکلای گروه پارسای در کمترین زمان ممکن و با کمترین حق الوکاله بدون نیاز به حضور زوجین انجام می شود.

برای آگاهی از مراحل و شرایط طلاق توافقی و هزینه های آن با ما تماس بگیرید.


وکیل طلاق توافقی- http://parsaylawyers.com

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۱۲/۰۲

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی